VACATURE – Assistent Scheidsrechter (grensrechter) heren senioren VV Hoeven 1 en 2

sport-7375876_960_720

Heeft u ook zo’n zin in het nieuwe voetbalseizoen?

Wij, als technische commissie van de senioren, in ieder geval wel.

Prestatie en plezier gaan bij de selectie van VV Hoeven hand in hand. Het eerste elftal komt uit in de 3e klasse en het tweede elftal komt uit in de 2e reserve klasse. De selectie van VV Hoeven bestaat uit ongeveer 38 spelers waarvan het merendeel tussen de 18 en 30 jaar is. Voor beide elftallen van onze mooie club zijn we op zoek naar een assistent scheidsrechter (grensrechter).

De huidige staf bestaat momenteel uit een trainer, keeperstrainer en een verzorger. Een assistent scheidsrechter (grensrechter)  kan hier natuurlijk niet ontbreken.

Als grensrechter maak je onderdeel uit van het arbitrageteam. Voor de wedstrijd wordt je altijd uitgenodigd bij de bondsscheidsrechter voor een praatje. Moet je wel of niet vlaggen voor overtredingen? Wanneer vlag je voor buitenspel? Waar sta je met een hoekschop of een vrij trap? De KNVB scheidsrechter vertelt je hoe hij de samenwerking ziet en daarnaast is er altijd gelegenheid om ook je eigen vragen te stellen.

De assistent scheidsrechter (grensrechter) is een enthousiast persoon die het leuk vindt om met onze voetballers en de staf de juiste beleving te creëren tijdens de wedstrijden.

In hoofdlijnen ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

• De scheidsrechter op een juiste wijze assisteert bij uit- en thuiswedstrijden;
  • Uiteraard affiniteit heeft met voetbal en sport in het algemeen;
  • Graag betrokken wil zijn bij het 1e  of het 2de elftal.

Onze voorkeur gaat uit naar een “vaste” grensrechter. Maar ook geïnteresseerden die niet elke week willen of kunnen, nodigen wij uit om te reageren, zodat wij de “poule” van grensrechters uit kunnen breiden, indien er geen vaste grensrechter gevonden wordt.

Kortom, je moet iemand zijn die voetbal leuk vindt, die graag met mensen werkt en die wil helpen en meedenken met de staf en spelers van onze club. Je bent een onderdeel van een team dat elke week 100% wil presteren en dat geeft veel energie en plezier.

Als je interesse hebt kun je contact opnemen met Paul Moss via voorzitter@vvhoeven.nl of 06-30380555.