Sponsormogelijkheden

Reclamebord sponsoring

Uw logo vermeld op een reclamebord van 320 x 80 cm. Het reclamebord is naar eigen wensen in te delen en het bord word in full color gemaakt. Er zijn verschillende posities mogelijk waar uw reclamebord komt te hangen. Verder is er de mogelijkheid om het reclamebord dubbel te bedrukken en is er natuurlijk ook de mogelijkheid om meerdere borden naast elkaar te nemen voor een grotere zichtbaarheid.

Shirtsponsoring

Uw logo op de voorkant van het blauwe voetbalshirt van VV Hoeven. De tenue’s worden conform de kledinglijn van het 1e elftal aangeschaft.

Trainingspakken sponsoring

Uw logo zal op de achterkant van de trainingspakken worden vermeld. De trainingspakken worden conform de kledinglijn van het 1e elftal aangeschaft.

Tassen sponsoring

Uw logo zal vermeld worden op voetbaltassen. De voetbaltassen worden conform de kledinglijn van het 1e elftal aangeschaft.

Kleedkamersponsoring

U heeft de mogelijkheid om een kleedkamerdeur volledig in te richten naar eigen wensen in full color. De deuren hebben een afmeting van 93 x 231,5 cm. Tevens zal er een naambordje naast de kleedkamer komen te hangen en zal uw bedrijfsnaam vermeld worden op de plattegrond.

Wedstrijdsponsoring

Uw bedrijf koppelt zich aan een thuiswedstrijd van het 1e elftal. Uw naam zal voorafgaand, tijdens en na de wedstrijd omgeroepen worden. In de kantine zal er een bordje van uw bedrijf komen te hangen bij de desbetreffende wedstrijd.

Balsponsoring

Uw bedrijf sponsort de wedstrijdbal voor een thuiswedstrijd van het 1e elftal. Uw bedrijfsnaam zal voorafgaand, tijdens en na de wedstrijd omgeroepen worden. In de kantine zal er een bordje komen te hangen bij de desbetreffende wedstrijd.

Affichesponsoring

Uw bedrijf zal te zien zijn op de wedstrijdaffiches voor de wedstrijden van het 1e elftal van VV Hoeven. De wedstrijdaffiches hangen in de plaatselijke horeca en in de winkelstraat.

Lidmaatschap Vrienden van VV Hoeven

U krijgt een naambordje aan de wand van de Vrienden van VV Hoeven in de kantine.