Piet Frijters Geëerd als Erelid tijdens Algemene Ledenvergadering van VV Hoeven

“Een echte clubman”

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van VV Hoeven werd een opmerkelijke eer toegekend aan Piet Frijters, die na een ongeëvenaarde toewijding van 60 jaar tot de vereniging is benoemd tot erelid. Zijn veelzijdige betrokkenheid en impact als voormalig speler bij de senioren, bestuurslid, lid van de activiteitencommissie en allround accommodatiebeheerder werden tijdens dit memorabele evenement geprezen.

Frijters, een essentieel figuur binnen VV Hoeven, heeft door de jaren heen in verschillende capaciteiten een onschatbare bijdrage geleverd. Van zijn glansrijke dagen als speler bij de senioren tot zijn verantwoordelijkheid als bestuurslid, zijn creatieve input binnen de activiteitencommissie en zijn toewijding als algehele accommodatiebeheerder, elk facet van zijn betrokkenheid heeft de club verrijkt.

Tijdens de vergadering loofde Vicevoorzitter Ronald van Roon Frijters’ ongeëvenaarde inzet en veelzijdige rol, waarbij de eretitel diende als een symbolische erkenning van zijn onschatbare waarde voor VV Hoeven. Zijn toewijding en invloed waren van onschatbare betekenis voor de vereniging.

Frijters reageerde met bescheidenheid, waarbij hij benadrukte dat zijn langdurige inzet voortkwam uit pure liefde voor de club en de sport. Hij bedankte alle leden voor het vertrouwen en de eer die zij hem schonken.

Piet vertegenwoordigt de onmiskenbare gemeenschapszin die het hart vormt van VV Hoeven. Deze erkenning zal fungeren als een blijvende inspiratie voor toekomstige generaties binnen de vereniging, terwijl Frijters’ nalatenschap voortleeft als een essentieel onderdeel van de clubhistorie.