We mogen weer!

Wat is er vanaf 26 januari 2022 veranderen binnen het voetbal?

Iedereen mag weer overdag en ‘s avonds binnen en buiten sporten, zonder tijdslimiet.

• Er mogen weer competitiewedstrijden worden gespeeld.
  • Publiek is weer toegestaan bij trainingen en wedstrijden tot maximaal 22.00 uur.
  • Kleedkamers, toiletten en douches zijn open.
  • Er is geen beperking meer in de groepsgrootte bij het voetbal.
  • Onze kantine zal zaterdag en zondag open zijn en het dragen van een mondkapje is verplicht.
  • In de kantine en de kleedkamer is een CTB voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht.
  • Vaste zitplaatsen zijn verplicht in de kantine (max 4 personen aan een tafel).
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Het afhalen van eten/drinken bij een afhaalpunt (binnen) mag zonder CTB maar met mondkapje.
  • Iedereen moet zich aan de basisregels houden om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Vervolg competitie

Twee seizoenen lang hebben we de competitie niet uitgespeeld en geen promotie/degradatie op basis van een volledig seizoen kunnen toepassen.

Het doel voor de KNVB is om dit seizoen wel een eindrangschikking en een promotie/degradatie toe te kunnen passen op basis van sportieve prestaties.

Zie voor het laatste nieuws;

We vragen ieders begrip voor de regels. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat het bezoeken van ons sportpark op een veilige manier kan zodat we samen weer kunnen genieten.

Let een beetje op elkaar en blijf gezond.

Het bestuur van VV Hoeven.