Nieuwe landelijke COVID-19 maatregelen

Beste sportvrienden,

Zoals iedereen gisteren heeft kunnen vernemen, zijn wij genoodzaakt om vanaf vandaag onze sportkantine te sluiten en om bezoekers te weren op ons sportpark.
Het sportpark is dan alleen toegankelijk voor leden die komen trainen of een wedstrijd komen spelen. Helaas mogen ouders ook niet meer naar de training of wedstrijd komen kijken.  Na de training of wedstrijd ga je gelijk weer naar huis,  ouders kunnen hun kinderen afzetten en ophalen bij de poort van ons sportpark.
In de loop van deze week informeren we iedereen over wat de maatregelen van ons kabinet nog meer voor gevolgen hebben rondom de organisatie en het spelen van wedstrijden.
Mochten er in de tussentijd vragen zijn, stuur dan een mail naar voorzitter@vvhoeven.nl
Blijf gezond!
Bestuur VV Hoeven