De bal gaat voorzichtig weer rollen op sportpark Achter ‘t Hof

Na een wekenlange verplichte sluiting vanwege het Coronavirus mag voor de jeugd de bal weer gaan rollen. Diverse mensen binnen de club hebben alles in het werk gesteld om dit op een verantwoorde manier en volgens de richtlijnen van het RIVM en de KNVB te kunnen organiseren.

Vanaf aanstaande maandag zullen de trainingen voor de jeugdelftallen dan ook volgens een aangepast schema hervat gaan worden. Wij roepen alle ouders/verzorgers, spelers en trainers om zich aan de gestelde regels te houden zodat iedereen op een veilige manier weer kan voetballen.

Wanneer jou team traint word via de trainer bekend gemaakt en ook alle ouders/verzorgers krijgen een aparte brief met instructies en regels.

Tegen al onze jeugdspelers kunnen wij alleen nog zeggen: Geniet van het voetbal en hou het veilig met elkaar. Denk aan de 1,5 meter afstand, alleen samen krijgen we het Coronavirus onder controle!

Veiligheid- en hygiëneregels bij vv Hoeven • voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop;
• blijf thuis als je een van de volgende (ook milde!) symptomen hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts;
• blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je kind weer sporten en naar buiten;
• blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet u thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact;
• houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar);
• hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes;
• ga voordat je naar vv Hoeven vertrekt, thuis naar het toilet;
• was voor de training thuis je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden;
• was je handen met water en zeep voor en na het bezoek aan het sportpark;
• douche thuis en niet op het sportpark;
• vermijd het aanraken van je gezicht;
• schud geen handen;
• kom niet eerder dan 5 minuten voor de training aan op het sportpark en ga direct daarna naar huis.