🔔Gezocht: Vrijwilliger Wedstrijdsecretaris🔔

Tijden veranderen, ook bij VV Hoeven, het PC tijdperk is bijna voorbij, we gaan verder op onze smartphone, niet op het veld natuurlijk, maar in ons wedstrijdapp omgeving, waar leiders en scheidsrechters op hun smartphone voor en na de wedstrijd het administratieve gedeelte invullen.

Om dit in goed banen te kunnen geleiden is het van belang dat we als vereniging beschikken over een wedstrijdsecretaris.

Je bent o.a. belangrijk voor:

• Het coördineren van de wedstrijden binnen de desbetreffende leeftijdscategorie jeugd.
  • Het zijn van aanspreekpunt naar en voor de KNVB, andere verenigingen en onze eigen leiders betreffende competitie- en bekerwedstrijden.
  • Het regelen van vriendschappelijke wedstrijden in samenspraak met de leiders.

Kenmerkend aan jou is:

Je vindt het leuk om veel mensen te ontmoeten en te helpen die net als jij actief bijdragen als vrijwilliger. Je vind het niet erg en wellicht juist leuk om cruciaal te zijn voor de organisatie van het voetbal. Zonder jou worden er namelijk geen wedstrijden gespeeld.

We vragen:

2 a 3 uur per week waarin je onderdeel uitmaakt van een leuk team met vrijwilligers die zich gezamenlijk inzetten voor onze club. Zie je een rol van wedstrijdsecretaris wel zitten en kun je goed in een team werken meld je dan aan.

Je krijgt:

Enorm veel waardering van spelers, ouders van jonge spelers, actieve vrijwilligers en overige betrokkenen. Je leert ineens veel leuke mensen kennen die net als jij ook anderen graag helpen.

Dit is jouw moment, reageer nu!

Ben jij de Vrijwilliger Wedstrijdsecretaris die we zoeken en/of heb je vragen over de functie?

Neem dan contact op met Jeroen Vermaas of Ronald Buijsen.

Jeroen Vermaas (0613737588)                                                                                                                              Ronald Buijsen (0646351081).