VACATURE – Keeperstrainer VV Hoeven

De functie

Wij zoeken een enthousiaste, betrokken en deskundige keeperstrainer die zich ervoor inzet om uit de keepers van de herenselectie (Hoeven 1 en 2) en de JO19-1 en JO17-1 maximale prestaties te halen zowel op individueel niveau als in samenwerking met het team.

• Je stimuleert de ontwikkeling van de individuele keepers.
  • Je werkt op een positieve manier om keepers zowel tactisch, mentaal, fysiek als technisch sterker te maken door middel van trainingen en wedstrijden.
  • Het inspireren en stimuleren van de keepers om voortdurend te verbeteren is een belangrijk onderdeel van de functie.
  • Verder ben je een belangrijk onderdeel in de technische staf en verantwoordelijk voor de prestaties van de keepers.
  • Het uitdragen van de kernwaarden van VV Hoeven behoort tot de functie.

Jouw profiel

Als keeperstrainer beschik je over een goede en heldere keepersvisie en kunt dit duidelijk overbrengen op de keepers en het team.
Respect en sportiviteit zijn kernbegrippen, die je onderschrijft. Je toont tevens betrokkenheid bij de rest van de vereniging.
Verder ben je een echte teamplayer in de technische staf en de selectie.
Natuurlijk, als verantwoordelijke voor de keepers, ben je ook resultaatgericht.
Het hebben van Keeper Coach III is een pré, maar een cursus keepertrainer en ervaring als keeper en/of keeperstrainer bij een eerste elftal zijn ook zaken waar wij waarde aan hechten.

Ons aanbod

Wij bieden een gevarieerde en uitdagende functie in een dynamische werkomgeving binnen een ambitieuze vereniging.
Je hebt tot je beschikking een uitgebreide medische en technische staf én VV Hoeven beschikt over een fantastische accommodatie.
Dit alles gaat vergezeld met een prima vergoeding.

Solliciteren

Spreekt bovenstaande je aan en voldoe je aan het profiel? Mail dan je motivatiebrief en CV naar Voetbal Vereniging Hoeven ter attentie van Paul Moss (voorzitter VV Hoeven).

E-mailadres: voorzitter@vvhoeven.nl

Wil je meer informatie, bel dan met Paul op 06-30380555.