Halderbergetoernooi bij VV Hoeven gaat door!

Op 13 en 15 augustus is VV Hoeven gastheer van het Halderbergetoernooi. De coronaregels die tot en met 13 augustus gelden maken het bezoeken van het toernooi door publiek wel lastig.

Als bestuur hebben we besloten vrijdag 13 augustus zonder publiek te spelen omdat het handhaven van de 1,5 meter rond het veld en de horeca niet te doen is. Welkom zijn spelers, begeleiders en bestuursleden van de deelnemende verenigingen.

13 augustus is er weer een persconferentie.
Met de kennis van nu zijn er waarschijnlijk voor zondag 15 augustus minder strenge regels en is het publiek weer wel welkom.

We zullen afhankelijk van de persconferentie mogelijk nieuwe maatregelen moeten treffen. We houden u op de hoogte via onze social media kanalen (Facebook, Twitter en Instagram)
Kijk dus goed op onze social media kanalen of het publiek zondag daadwerkelijk aanwezig kan zijn.

Wij hopen dat de supporters begrip hebben voor ons besluit en kijken uit naar een sportief toernooi (mét supporters op zondag 15 augustus).

Bestuur VV Hoeven