Gebruik van vv Hoeven kleedkamers in Corona (Covid-19) tijd

Veel verenigingen hebben besloten om de kleedkamers niet te open voor zowel de jeugd als de senioren.

Wij als bestuur zijn van mening dat als wij de Covid-19 maatregelen in acht nemen wij gedeeltelijk de kleedkamers kunnen openstellen.

Het gebruik van de kleedkamers van vv Hoeven  is toegestaan vanaf de JO-9.

Voor de jongere jeugd blijven de kleedkamers voorlopig nog dicht. Reden hiervoor is het feit dat juist bij de jongste jeugd de ouders  mee de kleedkamers in gaan en het dan lastig wordt om de 1,5 meter afstand te bewaken.

Volwassenen dienen altijd de 1,5 meter aan te houden, jeugdspelers hoeven dit niet te doen.

Uitspelende teams van vv Hoeven die bij de tegenstander geen gebruik kunnen maken van de kleedkamers dienen zich thuis om te kleden. Het is dus niet toegestaan om de kleedkamers van vv Hoeven te gebruiken.

Wij verwachten van de leiders en begeleiders dat zij het goede voorbeeld geven en toezien op de afspraken zodat wij op deze manier veilig gebruik kunnen blijven maken van onze kleedkamers.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking.

• Het bestuur van vv Hoeven zal onze leden, de ouders en supporters aanspreken op hun gedrag als ze daarmee de gezondheid van zichzelf en van anderen in gevaar brengen.
  • We staan met z’n allen voor een uitdagend seizoen, dus laten we elkaar vooral helpen.
  • Met een registratie heten we iedereen weer graag van harte welkom in onze kantine.

Bestuur v.v. Hoeven