Eric Koenraads verlaat VV Hoeven aan het einde van het seizoen.

3A39273E-61A5-49EC-917C-386A332D5983
De wegen van VV Hoeven en hoofdtrainer Eric Koenraads scheiden aan het einde van het seizoen. Beide partijen hebben in goed overleg besloten dat de samenwerking na dit seizoen stopt. Eric is momenteel bezig aan zijn vijfde seizoen bij VV Hoeven.

In zijn eerste seizoen behaalde VV Hoeven de nacompetitie en werd in de finale nipt verloren van Unitas ‘30 waardoor de promotie werd misgelopen.

In zijn tweede seizoen werd VV Hoeven onder zijn leiding kampioen en een historisch promotie naar de 2de klasse was een feit.

Het seizoen daarna verliep sportief teleurstellend en er volgde een degradatie weer naar de 3de klasse.

Helaas gooide Corona vervolgens roet in het eten en het is ook nu de vraag hoe en of het lopende seizoen wordt afgemaakt.

VV Hoeven is dankbaar voor alles wat Eric gebracht heeft tijdens zijn tijd als enthousiaste, vakbekwame trainer en als mens. Eric is een echte mensen mens, hij is een echte club man en wij zullen zijn verdere loopbaan met veel interesse volgen en wensen hem veel succes daarbij toe.

Wij zullen als club op zoek gaan naar een nieuwe, gekwalificeerde, enthousiaste trainer die de ambitie heeft om met onze selectie aan de slag te gaan.

Geïnteresseerden kunnen dit kenbaar maken bij de voorzitter Paul Moss (voorzitter@vvhoeven.nl).