Corona update 18-12-21

Beste leden,

Tijdens de persconferentie van 18 december zijn helaas strengere Covid-19 maatregelen afgekondigd.
Hierdoor wordt het sporten voor iedereen nog lastiger maar niet onmogelijk.
Kinderen tot en met 17 jaar mogen op de vereniging wel buiten blijven sporten tot 17.00 uur.
Ze kunnen trainen en onderling wedstrijden spelen op hun eigen club. Competities worden stilgelegd.
Volwassenen mogen slechts alleen of met zijn tweeën sporten, op 1,5 meter afstand.

Wij willen vooral kijken naar de mogelijkheden en hebben daarom als bestuur het volgende besloten.
Jeugdspelers tot en met 17 jaar kunnen trainen en onderling wedstrijden spelen op de club.
Kleedkamers en kantine zijn tot nader orde gesloten. Spelers dienen zich dus thuis om te kleden.
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zal het sportpark tijdens de feestdagen geopend zijn.
Het is aan de trainer en het elftal om te bepalen of zij willen trainen en/of onderling wedstrijden willen spelen.

Voor alle volwassenen (18 jaar en ouder) is het tot nader orde niet mogelijk om te trainen en wedstrijden te spelen.

Wij vinden het spijtig dat er weer nieuwe strengere maatregelen zijn afgekondigd maar we zijn in ieder geval blij dat onze jeugd kan blijven sporten tijdens de feestdagen.

Let een beetje op elkaar en blijf gezond.

Het bestuur van VV Hoeven