Pupil van de Week

Welke jonge voetballer droomt er niet van om op het hoofdveld te spelen, omgeroepen te worden door de luidsprekers, tussen de beste spelers van de club te lopen en toegejuicht te worden door een volle tribune? Alle F-pupillen van VV Hoeven maken kans om deze droom werkelijkheid te laten worden als pupil van de week. Bij alle thuis wedstrijden van het eerste elftal gaan we voortaan een speler uit de F-pupillen uitnodigen. Je gaat dan samen met de spelers de warming-up doen, loopt met de scheidsrechter en beide elftallen het veld op en verricht de aftrap. Als je wilt, kun je zelfs de wedstrijd volgen in de dug-out, naast de coach. Natuurlijk ben je bij de wedstrijd om het eerste elftal aan te moedigen. Je kunt daarvoor ook je ouders, broers en zussen, opa en oma, teamgenoten en vriendjes uitnodigen. Zo wordt het vast een bijzondere zondagmiddag.

Hou je telefoon daarom in de gaten!