Persbericht VV Hoeven

Het bestuur van V.V. Hoeven is zeer verguld te melden dat het met hoofdtrainer Eric Koenraads overeen is gekomen tot een verlenging van de samenwerking voor tenminste twee seizoenen.

Eric volgde twee jaar geleden de vertrokken Kees Daemen op. De samenwerking werd een groot succes. In eerste instantie werd promotie naar de tweede klasse in de finale van de nacompetitie nog ongelukkig misgelopen. Afgelopen jaar werd die teleurstelling echter direct weggevaagd door een onvergetelijk jaar, waarin het eerste elftal glansrijk kampioen werd. Een hoogtepunt in de historie van de club. De titel zorgde voor een dorpsfeest, waar nog jaren over nagepraat zal worden. Daarnaast komt de vereniging dankzij die promotie voor het eerst uit in de tweede klasse.

Ook in het huidige seizoen is de samenwerking tussen Eric, het bestuur en de selectiespelers weer uitstekend in orde. Ondanks dat de resultaten in de tweede klasse nog voor verbetering vatbaar zijn, is ook het vertrouwen namens de spelersgroep unaniem uitgesproken.

Nogmaals, het bestuur is zeer tevreden met het aanblijven van Eric. Eric straalt vertrouwen uit naar het elftal, bestuur en gehele vereniging. En mogelijk belangrijker: in korte tijd is Eric een echte clubman van V.V. Hoeven geworden.

You may also like...