Organisatie

Voetbalvereniging Hoeven is een vereniging met zo’n 440 leden waarvan 375 voetballend.

De vereniging is dynamisch en heeft voor het kleinschalige karakter van Hoeven, een kern van de gemeente Halderberge, een relatief grote omvang. Door veel vrijwilligers wordt er dan ook hard aan gewerkt om dat zo te houden en om daarmee de spelers en geïnteresseerden aangename, spannende en sportieve momenten te laten beleven.

De accommodatie van de voetbalvereniging, “Sportpark Achter ‘t Hof” genaamd, is gelegen “Achter ’t Hof 9, 4741 TM Hoeven” (0165 – 50 29 08) en omvat twee wedstrijdvelden (één kunstgrasveld en één grasveld), één trainingsveld, een grote kantine, 8 kleedkamers inclusief een verzorgingsruimte, een kleedlokaal voor scheidsrechters, een wedstrijdsecretariaat en een bestuurskamer. De kantine, “De Hofstee”, zal in het seizoen 2016-2017 worden gerenoveerd.

De jeugdafdeling stelt zich tot doel de jeugdleden op plezierige wijze van het voetbal te laten genieten en te werken aan de ontwikkeling van de voetbalkwaliteiten en vorming van deze spelers.